Heeft u een klacht?
Ondanks de zorgvuldige inzet van onze medewerkers kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de behandeling of service in onze kliniek. Wij nemen elke klacht serieus en gaan er zorgvuldig mee om.
U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons indienen:
- Schriftelijk per post
- Digitaal via e-mail
- Telefonisch voor een toelichting
Klachtenprocedure
Stap 1: Ontvangstbevestiging Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 3 werkdagen een bevestiging van ons.
Stap 2: Behandeling De klachtenfunctionaris van Nielsen Haarkliniek neemt uw klacht in behandeling en probeert deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Stap 3: Reactie Wij beantwoorden uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst. Indien meer tijd nodig is, stellen wij u hiervan op de hoogte.
Stap 4: Gesprek (indien gewenst) In veel gevallen kan een persoonlijk gesprek tussen u en de behandelend arts een oplossing bieden.
Externe geschillencommissie
Bent u niet tevreden met onze afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. Nielsen Haarkliniek is aangesloten bij de Klachten en Geschillen commissie conform de wet WKkgz.
Meer informatie: www.degeschillencommissie.nl
Contactgegevens voor klachten
Nielsen Haarkliniek
Laan van Waalhaven 472
2497 GR Den Haag
E-mail: klacht@nielsenhaarkliniek.nl
Telefoon: 070 221 2829
Bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 18:00
Uw rechten
Als patiënt heeft u recht op:
- Respectvolle behandeling
- Duidelijke informatie over uw behandeling
- Inzage in uw medisch dossier
- Een zorgvuldige afhandeling van uw klacht
- Begeleiding door een vertrouwenspersoon tijdens het klachtenproces
Wij streven ernaar om elke klacht als leermogelijkheid te benutten om onze zorg en service verder te verbeteren.
