Klachten - Nielsen Haarkliniek

Wij staan voor je klaar

Vraag dan nu je gratis consult aan!
en ervaar onze expertise en kundigheid.
+31 70 221 28 29
ma t/m vr 09:00 - 18:00

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail, per post of telefonisch aan de klachtenfunctionaris van Nielsen Haarkliniek door te geven.


De klachtenfunctionaris van Nielsen Haarkliniek zal uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:
Nielsen Haarkliniek
Laan van waalhaven 472
2497 GR  Den Haag

 

klacht@nielsenhaarkliniek.nl
Telefoon 070 221 2829


Procedure

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wist u dat Nielsen Haarkliniek is aangesloten bij de Klachten en Geschillen commissie. Meer informatie https://www.degeschillencommissie.nl/