Klachten - Nielsen Haarkliniek

Wij staan voor je klaar

Vraag dan nu je gratis consult aan!
en ervaar onze expertise en kundigheid.
+31 70 221 28 29
ma t/m vr 09:00 - 18:00

Samen komen wij eruit!

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze kliniek heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u suggesties of complimenten aan ons doorgeven? laat het ons weten. Alvast bedankt.

 

 

Klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de service zoals u die ervaren heeft. Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze kliniek. U kunt dan een schriftelijke of digitaal uw klacht indienen. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en de arts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij dan kunt uw klacht indienen bij de geschillencommissie waar onze kliniek bij deze branche vereniging conform de wet WKkgz aangesloten is.

 

 

Procedure

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. De klachtenfunctionaris van Nielsen Haarkliniek zal uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wist u dat Nielsen Haarkliniek is aangesloten bij de Klachten en Geschillen commissie. Meer informatie https://www.degeschillencommissie.nl/

 

 

Onze gegevens:
Medische Haartransplantatie Klinieken BV
Laan van waalhaven 472
2497 GR  Den Haag

 

klacht@nielsenhaarkliniek.nl
Telefoon 070 221 2829