Nielsen Haarkliniek en COVID-19

 

Als Nielsen Haarkliniek nemen wij de veiligheid van u als cliënt en van onze medewerkers zeer serieus. Wij volgen het advies van RIVM over het corona virus (COVID-19) op de voet en passen hier onze werkwijze op aan. We hebben besloten om vanaf woensdag 23 maart alleen acute  behandelingen uit te voeren in geval van een ontsteking. Onze afspraken in de kliniek worden waar mogelijk en medisch verantwoord telefonisch uitgevoerd. Heeft u een afspraak staan in deze periode dan wordt u door ons gebeld. U hoeft niet zelf te bellen. Uiteraard kunt u wel alvast een afspraak inplannen voor een haartransplantatie na 1 juni. Voor het verzetten van uw afspraak kunt u contact opnemen via het telefoonnummer 070 221 2829. Heeft u op dit moment klachten zoals koorts, hoesten of benauwdheid, dan verzoeken we u om niet naar onze kliniek te komen en uw huisarts te bellen. Was regelmatig uw handen, hoest, kuch of niest u daarbij in de binnenkant van uw ellenboog. Bezoek geen drukke plekken als dit niet noodzakelijk is. Kijk voor meer informatie over het coronavirus op de website van het RIVM.

Wij danken u voor uw begrip.

 

Update : 24 maart 2020.

Gewijzigde openingstijden en telefonische bereikbaarheid. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 12.00 en 16.00 uur. u kunt altijd e-mailen via info@nielsenhaarkliniek.nl .Op dit moment worden er geen behandelingen uitgevoerd.

Update : 23 maart 2020.

Conform het kabinetsbeleid dat is aangekondigd in de persconferentie van 23 maart 2020, worden alle afspraken die gemaakt  tot nader bericht weer mogelijk vanaf 1 juni 2020. Heeft u al een afspraak staan, dan is het vanzelfsprekend dat u eerder aan de beurt komt dan een nieuwe aanvraag.

Uw wilt uw behandeling annuleren.
Het staat u uiteraard vrij om uw behandeling te annuleren, waarin wij u wel graag willen opmerken dat deze maatregel van het kabinet een tijdelijke maatregel is en hopen wij dat deze eerder voorbij is. Zodra wij daartoe de mogelijkheid krijgen starten wij onze behandelingen meteen weer op. Download hier het formulier om uw aanbetaling aan te vragen.

Wij verzoeken u vriendelijk de formulier ingevuld en ondertekend te e-mailen naar info@nielsenhaarkliniek.nl of per post te versturen naar;

Nielsen Haarkliniek
Laan van Waalhaven 472
2497 GR Den Haag

Uw aanbetaling wordt na verwerking van uw verzoek binnen twee weken verwerkt.

Update : 12 maart 2020.

Gaat mijn consult/afspraak door?
“ Ja” Door enorme vraag naar onze consulten, kan het langer duren dan normaal voordat u op consult kunt komen.

 

Gaat mijn afspraak voor mijn 1e wasbeurt en controle door? 
“ Ja” Indien u recent een behandeling bent ondergaan wordt u in de kliniek verwacht. Wel hebben wij hieraan een aantal voorwaarden verbonden. Vanzelfsprekend wanneer u klachten heeft zoals droog hoesten, verkoudheid, koorts, hoofdpijn en keelpijn. Dan verzoeken wij u vriendelijk niet te komen naar de kliniek. U kunt dan contact opnemen met onze kliniek of via het spoedlijn welke na de behandeling aan u is verstrekt.

 

Gaat mijn afspraak voor mijn 2e wasbeurt en controle door? 
“ Nee” U heeft 10 dagen geleden een behandeling gehad, en u wilt langskomen voor de tweede wasbeurt. U kunt via deze tijdelijke link zelf de instructies bekijken hoe u de tweede wasbeurt zelf kunt uitvoeren. Mocht u twijfelen of support nodig hebben neemt u dan contact op met onze kliniek of via het spoedlijn welke na de behandeling aan u is verstrekt. Wij zullen u dan stapsgewijs vertellen hoe deze wasbeurt uitgevoerd dient te worden.

 

Gaat mijn haartransplantatie behandeling door? 
“verschoven” uw haartransplantatiebehandeling is verschoven. Mocht dit nog niet met u besproken zijn dan wordt u binnen een aantal dagen hierover gebeld. Vooralsnog worden er geen haartransplantatie behandeling tot 1 Juni 2020 uitgevoerd.

Nielsen Haarkliniek
is telefonisch bereikbaar ook in geval van spoed.
voor reguliere vragen kunt u bellen met onze kliniek via het telefoonnummer 070 221 2829 op werkdagen tussen onze aangepaste openingstijden van 12.00 uur tot 16.00 uur. In geval van spoed belt u met het spoednummer welke u heeft ontvangen na uw behandeling.

 

 

Meer informatie
Kijk voor meer informatie over het coronavirus op de website van het RIVM.